divendres, 23 de novembre del 2012

Taller d'audio.

Després d'una estona de baralles, en acabar fins i tot personals, amb l'audacity, puc publicar al meu diari la pràctica corresponent a aquest programa. En aquesta ocasió se'ns ha demanat fer una gravació de la pròpia veu amb música de fons. Jo he triat fer una lectura d'un poema breu sobre la tardor i hi he afegit música suau i relaxant per a l'ocasió, donat que la tardor és època de calma, caiguda i renaixement. 

A continuació podeu sentir el poema "La Tardor" amb veu de qui ací escriu: 




Jo, personalment, he decidit fer aquesta gravació, que bé podria presentada així als xiquets. No obstant, pense que seria més adequat, útil i interessant fer nous muntatges amb ells, que pogueren escoltar-se en diversos registres i contexts, de manera que pogueren aprendre d'això què parlen alhora que practiquen l'expressió oral d'una manera lúdica i divertida. 


D'altra banda, tot i que no he sigut mai molt amiga d'aquestes noves tecnologies, crec que aquestes pràctiques breus i diferents m'estan ajudant a apropar-me més a aquest món i em veig, ara, amb més confiança per introduir aquests recursos en les futures classes que puga impartir. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada