diumenge, 30 de setembre del 2012

De flirteig amb les xarxes socials...



Symbaloo, Twitter, Blogger... La primera pràctica de l'assignatura de TIC ha llevat la barrera que jo mateixa havia alçat entre Twitter i jo. L'obsessió de molta gent del meu voltant per mirar el Twitter cada 2 segons mai havia estat una cosa que jo volguera experimentar. Potser podia atraure'm com a eina de comunicació, la rapidesa en què corren les notícies, la manera d'assabentar-te d'alguna cosa que t'interessa sense quasi haver de buscar... però la febra "per damunt de tot està el meu mòbil i no mantindré una conversa en tu mentres puga mirar twitter" no m'ajudaven a donar el pas. 
Bé, potser estic exagerant un poc, però som conscients tots que el mal ús de les noves tecnologies està acabant amb les converses tradicionals amb feedback, contacte d'ulls, diàleg (i no monòleg...). I ara... ara tinc un twitter, un altre blog, Symbaloo com a pàgina principal.. i molt útil, per cert, que aquest sí que ha estat un gran, i pràctic, descobriment. Totes les pàgines que utilitzes a diari a un click de distància. M'agrada, m'agrada... 



Bé, noves eines a banda, i un poc més seriosament, pense que aquesta assignatura portarà molt de treball, molta organització i molt d'esforç però ens farà comprendre millor un món que està encara un poc al marge de l'educació, tot i ser un àmbit que desperta gran interès en els xiquets avui en dia, fet pel qual pot esdevenir una eina molt dinamitzadora i enriquidora per a l'educació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada